08
اکتبر

ایده دیزاین و انواع کاغذ دیواری برای مزون لباس عروس

برای مزون لباس عروس خود می توانید از انواع کاغذ ها و همین طور چمن مصنوعی استفاده کنید که همه این موارد در فروشگاه ساختمان زیبا در تنوع و کیفیت های مختلف می توانید خریداری نمایید و علاوه بر آن امکان مشاوره در طراحی دریافت نمایید.

کاغذهای طرح دار و ساده کنار یکدیگر زیبایی منحصر به فردی به فضای شما می دهد . می توانید از چمن مصنوعی و همین طور آینه های دکوراتیو در طراحی خود استفاده کنید که هم انواع آینه ها در رنگ بندی متنوع و همین طور انواع چمن های تزیینی ددر فروشگاه ساختمان زیبا موجود است.

در مزون لباس عروس ،همیشه سکوی کوچکی جهت ایستادن عروس با لباس پوشیده شده در مقابل آینه در نظر بگیرید که نزدیک به این سکو آینه قدی بزرگ و همینطور صندلی جهت نشستن همراهان عروس قرار دهید .

برای صندلی می توانید از کاناپه های تک در رنگ بندی جذاب استفاده کنید .

سعی کنید از رنگ های بیش ازاندازه جیغ استفاده نکنید .مثلا رنگ قرمز یا زرد برای مزون لباس عروس مناسب نیست .چون چشم با این رنگ خیره می شود و همین طور نور حاصل از برخورد بااین رنگ ها تغییر رنگ می دهد و لباس های مزون به خوبی سفید یا رنگ خود را نشان نمی دهند.

در طراحی جایگاه ایستادن عروس در آینه موقع پرو لباس به فضای پشت سر توجه کنید و فاصله کافی با آینه روبروی خود داشته باشد تا تصویر در آینه نامزون و نامناسب به نظر نرسد.

برای سقف خود از انواع لوستر می توانید استفاده کنید ولی برای رنگ لامپ ها ترجیحا از نور های رنگی استفاده نکنید تا در اثر شکست نور ،رنگ لباس های عروس از حالت واقعی خود متفاوت به نظر نرسند.

می توانید غیر از رگال از انواع مانکن ها برای پوشاندن لباس ها استفاده کنید البته این موضوع با توجه به مساحت فضای شما و نحوه طراحی شما می باشد.