برای ایجاد خواب راحت
03
سپتامبر

برای ایجاد خواب راحت

برای ایجاد خواب راحت

برای ایجاد خواب راحت باید طراحی اتاق خواب به درستی انجام شود.

رنگ اتاق خواب برای آرامش بسیار مهم است.

رنگ سبز از رنگهای بسیار خوبی است که می توان در اتاق خواب استفاده کرد و نتایج عالی خواهید دید.

رنگ سبز نماد سلامتی و شروع دوباره است. بنابراین استفاده از آن در دیوارهای اتاق خواب، در هنگام بیدار شدن از خواب، حس طراوت و سر زندگی را انتقال می دهد تا روز پرانرژی را آغاز کنید. همچنین رنگ سبز، رنگی مهیج و محرک نیست و این ویژگی باعث خواهد شد تا خوابی آرام، آسوده و با کیفیت داشته باشید.

برای ایجاد خواب راحت

 استفاده از رنگ سبز در دکوراسیون اتاق خواب:

درصورتی که به ضعف اعصاب یا فشار های روحی مبتلا هستید و یا بیشتر زمانتان را در اتاق خواب سپری می کنید بهتر است از رنگ سبز برای دیوار ها استفاده کنید. به کاربردن این رنگ برای دیوار های اتاق خواب شما جلوه ا ی زیبا و درخشان می دهد. با استفاده از رنگ سبز در دکوراسیون اتاق خواب می توانید تأثير آنرا بر رفتار افراد از نزدیک ببینید. در قسمت های مختلف اتاق، گلدان بگذارید و برای اساس تابش غیر مستقیم، نور اتاق را به محیط تنظیم کنید

طراحی اتاق خواب

ترکیب رنگ سبز در دکوراسیون

 رنگ سبز در زمره رنگ های سرد است به همین منظور بهترین رنگ برای ست کردن با آن، رنگ های سرد می باشد. استفاده از رنگ های سرد،  فضای منزل شما را بزرگ تر نشان می دهد. همینطور رنگ سبز با تمامی متریال های طبیعی همخوانی دارد.

اتاق خواب آرامش بخش

نگ سبز در دکوراسیون اتاق نشیمن و اتاق خواب انتخاب مناسبی هستند بدین دلیل که در این اتاق ها آیتم های متنوعی وجود دارد و امکان استفاده بیشتر از این رنگها را می دهد.ولی در برخی فضاها مانند اتاق ناهارخوری شاید به مشکل برخورد کنید چرا‌که میز ناهارخور ی سبز رنگ آنچنان رایج نیست. یکی از پرکاربردترین ترکیبات رنگی با سبز این طرح رنگی می باشد.

طراحی آرامش بخش
طراحی بر اساس روحیه

شما کارفرمای عزیز برای ثبت سفارش طراحی مشخصات کارتان رو برای ما ارسال می کنید و منتظر بهترین نتیجه باشید .

طرح ها بر اساس سلیقه شما کارفرمای محترم طراحی می شود.

برای ثبت سفارش طراحی با ما تماس بگیرید. 09137718714

شما لایق بهترین ها هستید.خانه ای ارامش بخش برازنده ی شماست.

پیج اینستاگرام elham.rahimi-architect