12
آگوست

چند کاربرد جالب آینه در دکوراسیون

چند کاربرد جالب آینه در دکوراسیون

چند کاربرد جالب آینه در دکوراسیون.کاربرد جالب آینه در دکوراسیون منزل از قدیم و در معماری های سنتی بسیار پر کاربرد بوده است . در معماری جدید نیز استفاده از آینه همچنان بسیار موردتوجه است.

با انتخاب یک طراحی مناسب، آینه ها جلوه زیبا، متفاوت و مدرنی به محل شما خواهند بخشید.

1.پنهان سازی و پوشش دیوار ها با آینه

توانایی آینه ها در ایجاد یک پوشش و پنهان سازی یک منطقه از دکور یک موضوع جدید و پر طرفدار است. در دکوراسیون آشپزخانه مدرن و صنعتی می توان با کمک آینه هایی با سایز بزرگ در کناره درب ها منظره ای بسیار هیجان انگیز از فضای موجود ساخت.

0

پنهان سازی و پوشش دیوار ها با آینه یک پدیده مدرن و هوشمندانه جهت مخفی سازی مکان هایی بوده که تمایل به نمایش آن قسمت ها نداریم.

2.افزایش ارتفاع و مساحت سازه ها

آینه ها با انعکاس نور و نمایش تصویر محیط درون خود ، دیوار ها را به یک محیط جدید تبدیل می کنند . همچنین آینه ها در صورت نصب در جای درست با خطای دید در ذهن بیننده، حس وسعت فضا ایجاد می کند.

بزرگ نشان دادن فضا 3

از مهمترین کاربرد جالب آینه در دکوراسیون خانه، به خصوص خانه‌هایی که فضای کوچکی دارند، بزرگ نشان دادن محیط است. آینه به شرطی که در جای مناسب نصب شود، ذهن بیننده را فریب می‌دهد و حس وسعت فضا را به او منتقل می‌کند. آینه‌های قدی بزرگ این کار را به نحو بهتری انجام می‌دهند.

.افزایش نور محیط توسط آینه ها4


اگر قسمتی از خانه ی شما تاریک و بی روح است، از آینه استفاده کنید. انعکاس نور در آینه باعث ایجاد روشنایی و چرخه ی انرژی در این محیط می شود. در این حالت احساس می‌کنیم اتاق نور بیشتری دارد و روشن‌تر است.


پوشاندن عیب های محیط.5

یکی از مهم ترین نقش های آینه در دکوراسیون منزل این است که می تواند برخی از ایرادها را به خوبی پوشش دهد.

.افزایش جلوه های بصری و هنری با آینه ها6


 افزایش جلوه های بصری و هنری با آینه ها نیز از چند کاربرد جالب آینه در دکوراسیون منزل بوده که تاثیر زیادی در زیباسازی منزل شما خواهد گذاشت.

انتخاب جنس، طرح و جایگاه آینه ها در دکوراسیون منزل یک امر تخصصی و بسیار مهم در طراحی دکوراسیون منزل شما است. عدم آشنایی درست با چند کاربرد جالب آینه در دکوراسیون منزل و همچنین انتخاب یک محل نامناسب برای آینه در طراحی نه تنها دکور را زیبا نمی کند

0

بلکه سبب ناهماهنگ ی بین اجزای محل شما می شود. ما به شما توصیه می کنیم هنگام استفاده از آینه در طراحی خود از یک طراح با تجربه کمک بگیرید.

شما کارفرمای عزیز برای ثبت سفارش طراحی مشخصات کارتان رو برای ما ارسال می کنید و منتظر بهترین نتیجه باشید .

طرح ها بر اساس سلیقه شما کارفرمای محترم طراحی می شود.تغییرات تا دو بار رایکان می باشد.

برای ثبت سفارش طراحی با ما تماس بگیرید. 09137718714

شما لایق بهترین ها هستید.خانه ای ارامش بخش برازنده ی شماست.


پیج اینستاگرام elham.rahimi-architect