دکوراسیون داخلی رستوران

دکوراسیون داخلی رستوران

 

مهندس رحیمی                09137718714

طراحی داخلی رستوران

طراحی داخلی

طراحی داخلی موفق یک رستوران ,تا حد زیادی به چگونگی مشاهده (احساس) مشتری, بستگی دارد در محیطهای شلوغ و پر سر و صدا رستوران باید به گونه ای باشد که کاملاً مشخص و مجزا به نظر آید و جلب توجه کند. این مساله به ویژه در مورد رستورانهای حاشیه جاده ها بسیار حایز اهمیت است و باید به گونه ای طراحی شود که اتومبیلی که با سرعت از آن محل عبور میکند تابلوی رستوران (Signage) و سر در آن را مشاهده نماید

یکی از مهم‌ترین نکات برای داشتن طراحی داخلی مناسب برای رستوران، ایجاد نورپردازی ایده آل و مناسب است. می‌توانید با نصب لامپ‌های تزیینی و برنجی و … میزان نور درون محیط رستوران را تنظیم کنید و زیبایی آن را افزایش دهید.

با اعمال نور کافی درون فضای رستوران می‌توانید آرامش را به مشتریان منتقل کنید، پس توجه به آن الزامیست. علاوه بر نورپردازی داخلی رستوران انتخاب رنگ دیوارها در طراحی رستوران و جلب نظر مشتری نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. می‌توانید رنگ دیوارهای رستوران را از بین رنگ‌های قهوه‌ای شکلاتی و قهوه‌ای آجری و یا رنگ‌های شاد و روشن انتخاب کنید. در طراحی رستوران برای لوکس شدن و جلب‌توجه بیشتر مشتری می‌توانید از کاغذ دیواری‌های زیبایی برای آن استفاده کنید.

 

جهت مشاره رایگان با شماره زیر تماس بگیرید.

مهندس رحیمی                09137718714