سبک معماری مدرن در دکوراسیون داخلی
18
ژوئن

سبک معماری مدرن در دکوراسیون داخلی

سبک معماری مدرن در دکوراسیون داخلی

سبک معماری مدرن در دکوراسیون داخلی:سبک مدرن با نهایت بهره گیری و استفاده از ترفندهایی برای بزرگتر نشان دادن فضاها، برای آپارتمان ها و منازل کوچک بسیار مناسب است. بافت های شاخص، فرم های هندسی جسورانه و نامتقارن، استفاده از رنگهای چشمگیر در کنار رنگ های خنثی و توجه به نور طبیعی از شاخصه های اصلی این سبک است.

سبک معماری مدرن در دکوراسیون داخلی
دکوراسیون داخلی

نکاتی که در این سبک باید رعایت شود

تأکید این سبک بر فرم های شسته رفته، الگوهای معاصر، مصالح طبیعی و یک جریان یکپارچه بین فضاهای داخلی و خارجی، ترکیبی از آسایش واقعی و شیک بودن به ارمغان می آورد. ظاهر این سبک بین طبیعت و تصنع  یعنی آنچه به صورت طبیعی در دنیا وجود دارد و آنچه ساخته ی دست بشر است پل می زند.

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی

هندسه های برجسته، منحنی های قدرتمند و نقوش ناآشنا به دکوراسیون  مدرن یک جذابیت گرافیکی قوی می دهند. پارچه های سنگین و بافت دار مانند کرباس و کشباف های پشمی به وزن و سنگینی نقش ها و الگو ها می افزایند.

نورپردازی

نورپردازی سبک مدرن به فضا حال و هوایی نمایشی می دهد. با وجودی که فرم های لوازم روشنایی و لامپ های این دوره خود دارای جذابیت هنری هستند، اما عملکرد همچنان در اولویت است. در این فضا نقوش کاغذ دیواری در هماهنگی با چراغ روشنایی انتخاب شده اند.

رنگ های خنثی و رنگ های روشن در دکوراسیون مدرن

رنگ های گرم و زمینی که بیشتر از چوب های طبیعی بر می خیزند در مرکزیت ترکیب رنگی سبک مدرن قرار دارند. با این  وجود می توان سایه هایی از رنگ های غلیظ را به این ترکیب رنگی اضافه نمود.

سبک مدرن را به منزل خود بیاورید:

بهترین چیزی که درباره ی رنگ های دوران مدرن می توان گفت این است که آن ها  قوانین زیادی ندارند. می خواهید رنگ خرمالویی و آلویی را ترکیب کنید؟ دست به کار شوید. هر رنگی با این سبک هم خوانی دارد.

سبک مینیمالیست

دکوراسیون داخلی
دکوراسیون داخلی

مینیمال در لغت

به معنای حد کم از تعداد و یا شدت است. در معماری رویکرد و سبک مینیمالیستی به معنی استفاده از  کمترین عناصر ممکن است. ساختن منزلی با کمترین تنوع در متریال و بافت، استفاده از تعداد کمی از رنگ های اکثرا روشن و نورپردازی محدود به صورت فکر شده بر روی سطوح خاص، فضایی بسیار آرامش بخش و راحت به وجود می آورد.

سبک معماری مدرن در دکوراسیون داخلی
دکوراسیون داخلی

مینیمال

این سبک نمودی از دقت و بی آلایشی است و همه چیز در آن به اندازه استفاده می شود. در سبک مینیمالیستی، فضاها بدون زمینه های مجلل و پر زرق و برق بر سادگی تاکید دارند.

رنگ های مورد استفاده در این فضاها یا خیلی تیره و یا خیلی روشن و در بعضی از مواقع رنگ های درخشان هستند.

گروه مهندسین ساختمان زیبا دارای کادر مجرب در زمینه طراحی داخلی و طراحی دکوراسیون می باشد.

شماره تماس 09137718714   رحیمی