21
جولای

نکاتی در مورد دکوراسیون تجاری و فروشگاهی

دکوراسیون داخلی تجاری یک مکان، دکوراسیون داخلی تجاری، فقط بدین معنا نیست که شما یک مغازه زیبا داشته باشید، بلکه علاوه بر زیبایی, عامل بسیار مهمی جهت جذب مشتریان است، که می تواند تاثیر مثبت و یا حتی منفی بر بیننده داشته باشد. بنابراین دکوراسیون داخلی یک مکان تجاری از اولویت های صاحبان کالاست. فروشگاه (و به طور کلی هر فضای تجاری) بايد جذابيت موثر و كافي را در نگاه اول و هنگام گذار خريدار داشته باشد و اين امر با وجود طراحي كه طراح آن راخلق كرده است، به دست مي آيد. نحوه طراحی دکوراسیون داخلی تجاری یک مکان، ارتباط مستقیمی با نوع محصولاتی که در آن ارائه می شود، دارد.
دکوراسیون داخلی تجاری یک فروشگاه، شامل آیتم هایی از قبیل طراحی قفسه ها, طراحی سقف, نورپردازی داخلی (نور مخفی، نور موضعی، نور عریض و …), طراحی ویترین, انتخاب رنگها و … است. در طراحی دکوراسیون فروشگاه ها باید همواره توجه داشته باشیم که فضاهای تجاری، فضاهای بسیار گرانی هستند و استفاده حساب شده از آنها اهمیت دارد. موضوع بسیار مهم دیگر برند سازی ایست دکوراسیون مناسب و کاربردی فضای تجاری نقش بسیار مهمی را در سیاستهای اقتصادی یک فروشگاه داشته ودکوراسیون داخلی  آن، می بایست به گونه ای باشد که علاوه بر چیدمان صحیح و مناسب محصولات، بتواند حس خوبی را به مشتریان القا کند که این مقدمه ای برای شروع برند سازی است.