کاغذدیواری راهرو
17
جولای

ایده های کاغذ دیواری راهرو برای سال 2023

راهرو شما مسئول ایجاد اولین تصور از خانه شما است. به عنوان یک فضای معمولا کوچک و کاربردی، تمرکز بر روی دیوارها نقطه شروع خوبی برای تزئین راهرو است. ایده های کاغذ دیواری راهرو راهی آسان و مقرون به صرفه برای تزریق رنگ، بافت یا ابعاد به دیوارهای شما بدون به هم ریختن فضای محدود است.

ما 5 ایده برتر کاغذ دیواری راهرو را برای سال 2023، برای همه نوع ظاهر و فضا جمع آوری کرده ایم. خواه به دنبال ایجاد یک دیوار با ویژگی های شلوغ یا ظاهری براق و مینیمالیستی باشید، ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم.

فضای خود را با راه راه بلند کنید

اگر راهرو شما جمع و جور است، کاغذ دیواری راه راه می تواند گزینه خوبی برای ایجاد یک توهم ببزرگتر بودن فضا باشد. خطوط می توانند در طولانی شدن فضای شما موثر باشند و اتاق شما را بزرگتر از آنچه هست نشان دهند.

خطوط افقی با کشیدن چشم به سمت اتاق راهرو را طولانی‌تر نشان می‌دهند، در حالی که خطوط عمودی سقف‌ها را بلندتر می‌کنند و باعث می‌شوند احساس بازتری داشته باشید.

کاغذ دیواری راه راه همیشه نباید به معنای خطوط کلاسیک و واضح باشد. در ساختمان زیبا ، طیف وسیعی از طرح‌ها، از خطوط پیچیده تار گرفته تا راه‌راه‌های درشت و درشت، داریم.

با یک دیوار خاص و پوستری جسور باشید

استفاده از کاغذ دیواری برای ایجاد یک دیوارخاص و تک در حال تبدیل شدن به یک گزینه محبوب برای بسیاری از دکوراتورهای خانه است و ما می توانیم دلیل آن را ببینیم. افزودن یک دیوار پوستری به راهرو بلافاصله انرژی و سرگرمی را تزریق می کند و در عین حال به فضای شما عمق می بخشد.

دیوارهای پوستری فوراً چشم ها را به خود جلب می کنند و یک نقطه کانونی برای بازدیدکنندگان ایجاد می کنند که می تواند حواس را از سایر بخش های کاربردی تر و کمتر زیبایی شناختی راهرو شما مانند انباری منحرف کند. اگر ایده ساختن یک پوستر را دوست دارید اما فضای دیوار قابل استفاده ندارید، یکی دیگر از ایده های هیجان انگیز کاغذ دیواری راهرو که باید در نظر بگیرید، کاغذ دیواری روی پله هایتان است. این یک راه خوب برای گنجاندن طرح یا رنگ در راهروی خود بدون غلبه بر دیوارها است. طیف وسیعی از کاغذدیواری های بدیع و عجیب ما را برای راهروها و پله ها بررسی کنید.

کاغذ دیواری راهرو جلوه ای از چوب یا آجر باشد

وقتی صحبت از کاغذ دیواری برای راهروها می شود، کاغذ جلوه چوب یا آجر انتخاب محبوبی است. با افزودن حس آرامش و اصالت به فضای شما، کاغذ دیواری با جلوه چوب می تواند برای خانه های مدرن برای تقویت شخصیت عالی باشد. کاغذ دیواری افکت آجری نیز یک انتخاب هوشمندانه برای خانه های مدرن است، زیرا ظاهر یک بافت ناهموار می تواند تضاد واقعی را با بقیه فضا ایجاد کند.

بافت بیرونی آجر و چوب می تواند با ایجاد انسجام بین فضای باز و فضای داخلی شما که برای راهرویی گرم و دلپذیر است، حسی انتقالی به دیوار شما بیاورد.

در فروشگاه ساختمان زیبا، دارای طیف هیجان انگیزی از کاغذ دیواری های چوبی و آجری است، از جمله کاغذ دیواری های مدرن با پانل های چوبی و کاغذ دیواری های شیک جلوه سنگ.

با کاغذ دیواری های خیره کننده راهرو استوایی طعم بهشت ​​را بچشید

به درختان نخل، فلامینگوها و همه چیز بهشت ​​استوایی فکر کنید. طرح های استوایی در حال حاضر محبوب هستند، چه تختخواب، چه پرده یا کاغذ دیواری.

چاپ های جسورانه و رنگارنگ کاغذ دیواری گرمسیری به اتاق شما شخصیت و سرزندگی می بخشد و راهروی شما را به یک بهشت ​​غوطه ور و عجیب تبدیل می کند. ایده های کاغذ دیواری راهرو گرمسیری می تواند یک پالت رنگی گسترده برای کار به شما بدهد، بنابراین در انتخاب رنگ هایی که برای دکوراسیون دیگر انتخاب کنید، انتخاب های زیادی دارید.

اگر طرح رنگ عجیب و غریب برای شما مناسب نیست، نیازی به ناامیدی نیست. همچنین می‌توانید طرح‌های گرمسیری نرم‌تر یا خاموش‌تر را پیدا کنید که به همان اندازه مؤثر هستند. به عنوان مثال، یک کاغذ دیواری بزرگ و پیچیده، بدون از دست دادن فضای مسحور کننده یک بهشت ​​استوایی، احساس آرامش و آرامش را القا می کند.

روشن تر شدن فضا راهرو

راهروها معمولا فضاهای جمع و جور و تاریک هستند، بنابراین یکی دیگر از ایده های کاغذ دیواری راهرو ساده نگه داشتن آن و استفاده از سبک های روشن و روشن است.

انتخاب یک کاغذ دیواری روشن یا کم رنگ به باز کردن راهرو کمک می کند و حسی مطبوع و جادار به آن می بخشد. اگر ایده ایجاد یک فضای باز و روشن را دوست دارید، چرا یک قدم جلوتر رفته و کاغذ دیواری متالیک را امتحان نکنید؟ درخشش یک کاغذ دیواری مدرن و فلزی راهرو، نور را منعکس می کند، فضا را باز می کند و حسی تازه و آرام را با کمی درخشش بیشتر القا می کند.

بنابراین، ایده‌های خیره‌کننده مورد علاقه ما برای کاغذدیواری راهرو برای سال 2023 وجود دارد. فراموش نکنید تغییر راهرو خود را ساختمان زیبا،به اشتراک بگذارید و برای پروژه دکوراسیون بعدی خود با مرکز ایده‌ها و مشاوره ما الهام بگیرید.

سوال 1. چگونه یک راهرو را کاغذ دیواری کنم؟

ابتدا، دیوار یا ناحیه ای را که می خواهید کاغذ دیواری کنید انتخاب کنید، اندازه گیری کنید و کاغذ دیواری را بر اساس آن برش دهید. سپس باید چسب کاغذ دیواری را مخلوط کرده و کاغذ دیواری را آویزان کنید. برای راهنمای گام به گام و دقیق تر در مورد نحوه آویزان کردن کاغذ دیواری، وبلاگ ما را بخوانید.

سوال 2. چه نوع کاغذ دیواری برای راهرو مناسب است؟

از دیوارهای استیشن گرفته تا راه راه، یا جلوه های بافتی گرفته تا گرافیک های مینیمالیستی، کاغذدیواری های متعددی وجود دارد که می توانید بسته به ظاهری که می خواهید برای راهرو استفاده کنید. وبلاگ ما را بخوانید تا ایده های برتر کاغذ دیواری راهرو برای سال 2023 را پیداکنید.

سوال 3.چه مقدار کاغذ دیواری برای راهرو نیاز دارید؟

اینکه چه مقدار کاغذ دیواری برای راهرو نیاز دارید به اندازه دیوار یا منطقه ای که می خواهید بپوشانید بستگی دارد. شما باید فضا را اندازه گیری کنید و بر اساس آن کاغذ دیواری خود را خریداری کنید. در راهنمای خرید کاغذ دیواری ما اطلاعات بیشتری کسب کنید.

از مقالات دیگر ما دیدن فرمایید.

انواع کاغذ دیواری “مزایا و معایب”