حذف کاغذ دیواری
29
جولای

حذف کاغذ دیواری از دیوار

سبک های کاغذ دیواری در سال های اخیر جهش زیادی پیدا کرده اند. چه بخواهید اتاق خود را شاداب کنید و دیوارهای خود را با کاغذ دیواری جدید به روز کنید یا به جای آن کمی رنگ اضافه کنید، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم. با نکات ما در مورد نحوه حذف کاغذ دیواری، همه چیزهایی را که برای آماده کردن دیوارهای خود برای آخرین تحول آنها نیاز دارید، خواهید داشت. بیایید با آنچه نیاز دارید شروع کنیم…

مواد: نردبان، اسفنج ، ماسک، سطل ،دستمال گردگیری ،سمباده

ابزار: پاک کننده و پاک کننده کاغذ دیواری، کاردک ، غلتک رنگ

قبل از اینکه تو شروع کنی این پروژه کاغذ دیواری نیاز به استفاده از ابزارهای دستی دارد، بنابراین با خواندن نکات ایمنی ، خود را ایمن نگه دارید. اطمینان حاصل کنید که فضایی که در آن کار می کنید تهویه داشته باشد، یک لایه پارچه یا پلاستیک برای محافظت از کفپوش خود قرار دهید و تمام کلیدها و پریزها را با نوار پوششی بپوشانید. هنگام جدا کردن کاغذ از عینک ایمنی استفاده کنید تا از چشمان خود در برابر ریزش زباله محافظت کنید.

آماده سازی:

ابتدا نوع دیواری که با آن سروکار دارید را مشخص کنید. به دیوارها در جاهای مختلف ضربه بزنید – اگر توخالی به نظر می رسد، دیوارهای خشک دارید. اگر این کار را نکردند، پس شما با گچ سروکار دارید. اگر مورد دوم باشد، باید مطمئن شوید که هنگام برداشتن کاغذ دیواری، مایع زیادی به دیوار نریزید. هر مبلمانی را به مرکز اتاق منتقل کنید و روی آن را با محافظ بپوشانید تا فضای کافی برای کار در اختیار خود داشته باشید. برق اتاق را خاموش کنید و همه پریزها را با چسب بچسبانید، در صورتی که آب یا بخار به هر پریز یا کلیدی نرسد.

کندن کاغذ دیواری

توصیه می کنیم ،کاغذ دیواری را روی کاغذ دیواری قرار ندهید. بنابراین باید بررسی کنید که آیا کاغذدیواری که می‌خواهید حذف کنید قابل برداشتن است یا خیر. اگر گوشه ای از کاغذ دیواری خود را شل کنید و به طور کلی کنده شود، کاغذ دیواری شما قابل جدا شدن است. اگر اینطور باشد، این یک کار بسیار ساده و سریع خواهد بود! تنها کاری که باید انجام دهید این است که کاغذ دیواری را با دست بردارید و باقی مانده را از روی دیوارها با آب گرم و صابون بشویید.

نکته اصلی: ممکن است لازم باشد دیوارها را خیس کنید تا چسب کاغذدیواری کمی سرسخت باشد.

حذف کاغذ دیواری غیر قابل جدا شدن :

بهترین راه برای برداشتن کاغذ دیواری غیرقابل جداسازی، استفاده از ابزار است تا بخار یا محلول به داخل ورق ها نفوذ کند.

برای ایجاد محلول، آب داغ را با کاغذ دیواری بردار مخلوط کنید. یا برای یک کاغذ دیواری عالی، نسبت محلول 1:1 آب داغ و نرم کننده پارچه بدون عطر نیز این کار را انجام می دهد. محلول را با استفاده از یک اسفنج تمیز یا غلتک رنگ روی یک قسمت از دیوار بمالید. بگذارید 10 دقیقه بماند، سپس کاغذ دیواری را با استفاده از یک کاردک جدا کنید. به یاد داشته باشید، اگر دیوار خشک دارید، کاغذ دیواری را بیش از 10 دقیقه نگذارید تا خیس بخورد. همچنین باید در بخش های کوچک کار کنید تا دیوار تا حد امکان خشک شود. نکته بالا: ابزار را زیاد فشار ندهید تا به گچ زیرین آسیب برساند. می توانید به طور متناوب از یک دستگاه بخارشو برای شل کردن چسب کاغذ دیواری استفاده کنید.

دیوار را تمیز کنید:

پس از برداشتن کاغذ دیواری، چسب باقیمانده را بردارید. به آغشته کردن تکه های دیوار با محلول تمیزکننده خود ادامه دهید و به آرامی باقیمانده را با استفاده از یککاردک جداکننده بلند کنید. سپس، کل منطقه را سمباده بزنید – این کار برای اطمینان از یکنواخت بودن دیوارها، آماده برای کاغذ دیواری یا رنگ جدید آن است. نکته اصلی: هنگامی که چسب به طور کامل بلند شد، تمام دیوار را با آب گرم و صابون بشویید و با یک حوله یا پارچه تمیز خشک کنید.

می توانید جداکردن کاغذ دیواری خود را به تیم حرفه ای ساختمان زیبا بسپارید.