20
ژانویه

موارد مهم در طراحی کابینت آشپزخانه

موارد مهم در طراحی کابینت آشپزخانه

موارد مهم در طراحی کابینت آشپزخانه:کابینت آشپزخانه یکی از مهم ترین اجزای خانه است و هم از نظر بصری و هم از نظر کارکرد نقش اساسی بر عهده دارد.نباید آن ها را اجزایی در نظر گرفت که تنها برای قرار دادن وسایل اند.بلکه باید به جزییات طراحی آن ها توجه کرد تا دکوراسیونی تک و منحصر به فرد آفرید.طراحی کابینت آشپزخانه اصول و قوانینی دارد که اگر درست اجرا شود نتیجه کار یک آشپزخانه فوق العاده شیک و زیبا خواهد داشت.

طراحی کابینت ممبران شهرکرد
طراحی کابینت ممبران شهرکرد

مطلب مرتبط:7مرحله اصولی در طراحی دکوراسیون داخلی

کابینت

این کابینت است که مشخص کننده سبک طراحی آشپزخانه می باشد.کابینت ها در هر سبکی که انتخاب شوند،آشپزخانه نیز همان سبک را به خود می گیرد.کابینت های مدرن،مانند تمامی لوازم طراحی شده در سبک مدرن،ظاهری کاملا ساده و بدون کوچکترین جزییات دارند بر خلاف کابینت های کلاسیک که با حاشیه های برامده و منبت کاری شده هستند.

طراحی کابینت مدرن شهرکرد
طراحی کابینت مدرن شهرکرد

درب کابینت

درب کابینت های مدرن صاف و بدون هیچگونه برآمدگی است در صورتی که تنها یک خط باریک و کوچک،مرز بین کابینت ها را مشخص می کند.

دستگیره

  1. نکته مهم دوم در طراحی کابینت آشپزخانه مدرن،دستگیره ها هستند.این موضوع از چشم عده بسیار زیادی مخفی می ماند. در صورتی که هیچ چیز مانند دستگیره های کابینت،نمی تواند بر سبک طراحی یک آشپزخانه تاکید کند.
  2. دستگیره های مدرن، ساده و خطوط مستقیم و صاف هستند ولی طول زیاد و عرض کمی دارند.به توصیه طراحان مدرن،هر چه طول دستگیره های کابینت بیشتر و بلندتر باشد،ظاهر آن مدرن تر خواهد بود.بنابراین سعی کنید برای کامل شده ظاهر کابینت های مدرن خود از دستگیره های کشیده و براق فلزی استفاده کنید.
  3. رنگ

  • رنگ در کابینت های مدرن تا حد زیادی سلیقه ای است اما بیشتر از رنگ های سرد در آشپزخانه های مدرن استفاده می شود.رنگ هایی مانند خاکستری،سفید و سایه های روشن از سبز و …
  • در کابینت ای مدرن می توانید به میزان کمی از ترکیب رنگ ها استفاده کرد مثلا ترکیب سفید و سبز خیلی خوب در آشپزخانه مدرن جواب می دهد.اگر هم خیلی از سرد بودن محیط خوشتان نمی آید اضافه کردن رنگ چوب یا همان قهوه ای روشن تا حد زیادی فضا را متعادل خواهد کرد.

صفحه رویی کابینت

صحفه رویی کابینت در دو نوع :ام دی اف و پی وی سی است که هر کدام از آنها در دو نوع 3 سانتی متری و 5 سانتی متری موجود هستند.

 

گروه معماری ساختمان زیبا در شهرکرد دارای تیم مجرب و حرفه ای برای طراحی فضاهای داخلی از جمله آشپزخانه می باشد.

 شماره تماس      09137718714    رحیمی