کاغذ دیواری شهرکرد
15
مه

کاغذ دیواری

فروش و نصب کاغذ دیواری

فروش و نصب کاغذ دیواری در شهرکرد

دفتر ساختمان زیبا واقع درشهرکرد ارائه کننده  باکیفیت ترین مدل های کاغذدیواری خارجی و ایرانی در طرح های متنوع با قیمت مناسب می باشد این تیم نه تنها در استان چهارمحال و بختیاری و نه تنها در خصوص کاغذ دیواری بلکه در خصوص تمامی متریال های دکوراسیون داخلی فعالیت ویژه ای را انجام داده است.

شماره تماس :09134610651

آدرس :شهرکرد-بلوار شریعتی-چهارراه اداره برق-روبروی مدرسه حاج یدالله کیانی

دکوراسیون داخلی

انواع کاغذ دیواری

بهترین کاغذ دیواری های موجود در بازار به دو دسته ایرانی و خارجی تقسیم می شوند.کاغذ دیواری ایرانی معمولا قابل شستشو نیستند اما کاغذ دیواری های خارجی قابل شستشو هستند و از لحاظ میزان زمان ماندگاری نسبت به کاغذ دیواری ایرانی طول عمر بیشتری دارد.

طرح کاغذ دیواری ها انواع مختلفی دارد که از انواع آن ها می توان به برجسته،ساده،طرح دار و پوستر دیواری اشاره کرد.

کاغذ دیواری شهرکرد
کاغذ دیواری شهرکرد

ازچه نوع کاغذ دیواری ای  در دکوراسیون منزل استفاده کنیم

یکی از راه های اساسی تغییر دکوراسیون،تغییر کاغذ دیواری است.اگر بخواهیم از دکوراسیون مدرن در طراحی داخلی منزل خود استفاده کنیم باید در انتخاب کاغذ دیواری دقت کنیم معمولا برای طراحی مدرن از کاغذ دیواری های مدرن استفاده می شود.

انتخاب

در طراحی دکوراسیون کلاسیک سعی کنید از کاغذ دیواری هایی با سبک کلاسیک استفاده کنید.در انتخاب کاغذ دیواری اتاق خواب می توانید از طرح های کاغذ دیواری پوستری استفاده کنید.

اگر بخواهید اتاق کودک خود را تزئین کنیدمی توانید از کاغذ دیواری اتاق کودک استفاده کنید.نکته ای که بسیار حائز اهمیت است رنگ کاغذ دیواری اتاق کوک است که بسته به جنسیت کودک انتخاب می شود.

مزایا و معایب انواع کاغذ دیواری

مزایای انتخاب کاغذ دیواری

  • 1:تنوع در طرح و نقش و رنگ و جنس،دست شما را برای طراحی خاص باز می گذارد تا با وسایل منزلتان هماهنگ شود.
  • 2:

  • سهولت در نصب و اجرای کاغذ دیواری نسبت به رنگ آمیزی دیوار
  • 3:با استفاده از کاغذ دیواری می توانید مشکلات ظاهری دیوارها و یا معایب فضا را بپوشانید،برای مثال اگر ارتفاع سقف تان زیاد است با استفاده از کاغذ دیواری با طرح های افقی می توانید سقف تان راکوتاه تر جلوه دهید.
  • 4:
  • برخی از کاغذدیواری های موجود در بازار عایق صوتی هم هستند.
  • 5:

  • برخی از کاغذ دیواری ها ضد گرد و غبار هستند و خاصیت آنتی استاتیکی دارند و گرد و غبار را جذب نمی کنند و همین موضوع باعث دیرتر آلوده شدن آنها می شود و برای فضاهایی مانند اتاق کودک بسیار مناسب است،بنابراین بهترین نوع کاغذ دیواری محسوب می شوند.

معایب انتخاب کاغذ دیواری

  1. 1:از جمله معایب کاغذ دیواری ها می توان به پرهزینه بودن تعویض آن ها اشاره کرد،چرا که اگر پس از مدتی از طرح کاغذ دیواری های تان خسته شوید دیگر راهی جز تغییر کلی آنها ندارید و همین امر باعث افزایش هزینه یتان می شود.
  2. 2:
  3. کاغذ دیواری ها به دلیل بافت نسبتا حساسی که دارند در مقابل خط و خش های احتمالی مقاوم نیستند و در صورت آسیب امکان رفع آسیب دیدگی آنها چندان میسر نیست و یا زمان و هزینه ی زیادی را از شما خواهد گرفت.
  4. کاغذ دیواری شهرکرد
    کاغذ دیواری شهرکرد

پرطرفدارترین فضاها برای نصب انواع کاغذ دیواری

همانطور که میدانید کاغذ دیواری در اکثر فضاهای مسکونی،اداری و …مورد استفاده قرار می گیرد،که پرطرفدارترین بخش برای نصب کاغذ دیواری در فضاهای مسکونی ،دیوار پشت تلویزیون،دیوار پشت تخت و سایر دیوارهای دکوراتیو  منزل است.

روش تمیز کردن کاغذ دیواری

برای تمیز کردن و شست و شوی کاغذ دیواری ها توجه داشته باشید که کاغذ دیواری تان حتما قابل شستشو باشد.در ابتدا باید غبار روی دیوار را با استفاده از پارچه ای خشک بزدایید و مقداری محلول شستشوی بدون رنگ(صابون یا محلول مایع)حل کنید.می توانید محلول آماده شده را در بطری اسپری بریزید و یا در ظرف بریزید.

.

ابتدا بخش کوچکی از کاغذ دیواری را با محلول تست نمایید تا از مقاومت کاغذ دیواری نسبت به محلول مطمئن شوید و بعد اگر اسپری دارید مقداری به دیوار اسپری کنید و یا با اسفنج تمیز را آغشته به محلول کنید و روی دیوار بکشید و بعد از تمیز کزدن دیوار با محلول با یک دستمال مرطوب سطح دیوار را خشک نمایید.