انتخاب بهترین کاغذ دیواری برا خانه شما
09
آگوست

انتخاب بهترین کاغذ دیواری برا خانه شما

به خوبی شناخته شده است که کاغذ دیواری های طرح دار و رنگی می توانند جلوه هر فضایی را زیباتر کنند و بدون زحمت حس و ظاهر آن را تغییر دهند. کاغذ دیواری ها علاوه بر افزایش زیبایی فضای داخلی، می توانند عیوب دیوارها را نیز پنهان کرده و فرآیند نصب را تا حد امکان سریع، آسان و بدون گرد و غبار انجام دهند. برای اینکه بهترین انتخاب را در انتخاب کاغذ دیواری برای دیوارهای داخلی خود داشته باشید، باید این عوامل را در نظر بگیرید.

مطمئن شوید که رنگ مناسبی را برای پروژه خود انتخاب کرده اید

اطمینان حاصل کنید که کاغذ دیواری با طرح رنگ اتاق شما مطابقت دارد یا رنگ متضادی را برای برجسته کردن دیوار انتخاب کنید که با کاغذ دیواری متضاد است. زمانی که می خواهید فضایی آرام در خانه خود ایجاد کنید، کاغذ دیواری با رنگ خنثی بهترین انتخاب است. هر کاغذ دیواری با رنگ روشن نور را منعکس می کند و اتاق را روشن تر و جادارتر می کند، در حالی که کاغذ دیواری تیره باعث می شود اتاق کوچکتر از آنچه هست به نظر برسد.

سبک طرحی که انتخاب می کنید باید نشان دهنده شخصیت شما باشد.

طرح های گرافیکی، طرح های گلدار، روکش فلزی، طرح های گل و گیاه شناسی و انواع طرح های دیگر در کاغذ دیواری موجود است. اگر می خواهید ظاهری رسمی داشته باشید، به شدت توصیه می شود که طرح های داماس را انتخاب کنید. کاغذ دیواری های متالیک بسیار براق وجود دارد که می توانید از آنها برای ایجاد ظاهری مجلل به فضای داخلی خود استفاده کنید. اگر به دنبال بافت هایی در پوشش کاغذ دیواری خود هستید، مانند کاغذ دیواری پارچه ای، می توانید به فضای داخلی عمق دهید یا حسی روستایی به فضای داخلی بدهید. شکی نیست که یک دکوراسیون معاصر با الگوهای هندسی و انتزاعی عالی به نظر می رسد. شما می توانید با تطبیق سبک روکش و فرش انتخاب شده برای اتاق با الگوی کاغذ دیواری، ظاهری غیررسمی با کاغذ دیواری های طرح دار برای فضای داخلی ایجاد کنید. می توان با کاغذ دیواری های ساده یک دکوراسیون آراسته ایجاد کرد. با چاپ های گیاه شناسی، شما قادر خواهید بود احساس بودن در یک خلوتگاه استوایی را در خانه خود ایجاد کنید.

تصور کنید اگر بتوانید یک بازی نوری ایجاد کنید چه شکلی می شود!

هنگام تزیین یک فضای بلند، کاغذ دیواری با راه راه های افقی برای کوتاهتر نشان دادن اتاق و کاغذ دیواری با راه راه های عمودی برای بلندتر نشان دادن اتاق انتخاب کنید. هنگام طراحی فضایی با سقف های کم، کاغذ دیواری با سایه های ملایم را انتخاب کنید تا اتاق جادارتر به نظر برسد. -کاغذ دیواری ها نیز بر اساس اندازه و فاصله الگوهای مختلف می توانند ظاهر اتاق را به صورت مثبت یا منفی تحت تاثیر قرار دهند.

درفروشگاه ساختمان زیبا امکان خرید و سفارش بهترین کاغذ دیواری متناسب با فضا،بودجه و سلیقه خود را دارید.

کاغذ دیواری ها بهتر است در مناطقی استفاده شوند که نور طبیعی زیادی دارند.

استفاده استراتژیک از کاغذ دیواری برای ایجاد یک دیوار برجسته یا یک دیوار برجسته در یک اتاق امکان پذیر است. سقف اغلب به عنوان دیوار پنجم شناخته می شود، زیرا به عنوان یک بوم خالی عمل می کند، و آن را به یک فضای عالی برای کاغذ دیواری تبدیل می کند زیرا فضای بزرگی است. توصیه می شود اگر می خواهید از دردسر رنگ کردن خانه خود جلوگیری کنید، از کاغذ دیواری استفاده کنید. برای نیمه پایینی دیوارها، پوشش چوبی ممکن است گزینه خوبی باشد، در حالی که دیوارهای باقی مانده از کاغذ دیواری بهره می برند. توصیه می شود از کاغذ دیواری وینیل با پشت کاغذ یا کاغذ دیواری جامد وینیل در مکان های پرتردد استفاده کنید زیرا در برابر رطوبت مقاوم هستند و به راحتی تمیز می شوند، که آنها را برای مناطق پر رفت و آمد ایده آل می کند.

یک اتاق خواب یا اتاق نشیمن مجلل را می توان با استفاده از کاغذ دیواری های  پارچه ای زیباتر کرد.

با انتخاب کاغذ دیواری های ساخته شده از بامبو یا پارچه سبز می توان به ظاهری طبیعی دست یافت. مهم است که در نظر داشته باشید که در بازار، کاغذ دیواری های نبافته و کاغذ دیواری های ساخته شده از کاغذ مقرون به صرفه ترین گزینه ها هستند. لطفا توجه داشته باشید که: اگر قصد دارید کاغذ دیواری را در حمام یا آشپزخانه آویزان کنید، مطمئن شوید که این منطقه پر از رطوبت نباشد. در مناطقی که در معرض نور مستقیم خورشید قرار می گیرند، نباید از کاغذ دیواری استفاده کرد، زیرا ممکن است در نتیجه رنگ ها محو شوند.

در سایت ساختمان مقالات زیادی برای راهنمایی شما در انتخاب بهتر کاغذ دیواری موجوداست که در زیر لیستی از آن آورده شده است.

ایده های کاغذ دیواری راهرو برای سال 2023

5 راه برای استفاده از یک طرح رنگ خنثی آرامش بخش در دکوراسیون خانه